18 års aldersgrense

Norsk Nettbutikk

Til kassen
Totalt: 0
Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
Til kassen
Total: 0,-

Forsendelse og retur

 

Levering

 

A Post Pakke i postkassen - Pose på døren (Bring)

Sendes med sporing (Pakke i postkassen)

Alle våre brevpost-sendinger sendes med sporbar trådløs RFID-brikke 

Normalt 2-5 dager fra vi har mottatt din betaling til du har den i postkassen.

Samtykke
Kunde samtykker og aksepterer i kassen at pakken kan henges på døren i en pose hvis sendingen av ulike grunner ikke får plass i postkassen.
Kriterier for Pose på døren:
- Avstanden fra postkasse til mottakers dør må ikke være mer enn 250 m.
- Hus må være tydelig merket med husnummer og oppgang.
- Døren må være tydelig merket med mottakers navn.
- Posten må ha adgang til mottakers dør, f.eks. ved låst ytterdør til felles inngang.


Leveringsalternativet Pakke i Postkassen er kun tilgjengelig som fraktmetode dersom varene i handlekurven er gyldige for dette leveringsalternativet. Etter at ordren er registrert gjøres det en ytterligere adresse og varesjekk, som i enkelte tilfeller gjør at ordre må byttes til leveringsalternativet PostNord MyPack.

I tilfeller der kriteriene over ikke er oppfylt blir sendingen levert til mottakers postkontor eller Post i butikk for utlevering mot et hentesendingstillegg. Her vil du få en SMS eller hentemelding når din ordre er klar for henting.

 

Posten Servicepakke (Bring - Pakke til hentested)

Pakken leveres til ditt lokale postkontor eller alternativ utleveringsted du velger i kassen.

Pakken blir sendt med sporingsnummer. 

Normalt 2-7 dager fra vi har mottatt din betaling til du har den på utleveringstedet.

 

Pakke på døren kl 08-17 // kl 17-21

På Døren - Pakken kan spores og leveres hjem til deg mellom kl. 08-17 eller 17-21 avhengig av ditt postnummer. Sjåføren ringer 30-60 min. før ankomst ved levering på kveldstid. Om du ikke er hjemme kan du gi posten tillatelse til å sette igjen varen for egen risiko. 

Se oversikt : Dekningsområde hjemlevering dag og kveld Norge 

Pakken sendes med sporingsnummer. 

Normalt 1-3 dager fra vi har mottatt din betaling til du har pakken på døren.

 

Pickup point Sem

Pickup point (Hente selv på Sem) 

Du vil motta en e-post på når pakken er klar til henting på Sem.

 

Bedriftspakke på dør

Pakken sendes med Bring og tar 1-3 virkedager og leveres på dagtid før kl 16:00

Sendes med sporingsnummer.

 

Bedriftspakke Ekspress

Bedrfitspakke ekspress er den raskese måten bring kan frakte en pakke. Normalt tar dette 1 virkedag og er fremme før kl 09:00 (Ikke Lørdager) 

Pakken sendes med sporing 

 

PostNord Mypack

  • Sendes med Postnord og leveres til et av deres utleveringssteder som du selv velger i kassen ved bestilling.
  • Du vil motta varsling via SMS
  • Vær oppmerksom på at du må kunne identifisere deg med ID-kort ved utlevering
  • Pakkene spores på postnord.no

PostNord Hjemlevering

  • Utlevering til mottaker skjer mellom kl 08:00- 21:00 og mottakeren vil på forhånd motta leveransemelding.
  • Du har mulighet til å velge dato og tid for levering og innen hvilke tidsvinduer det passer å få varen levert.
  • Varen vil normalt bli levert til din hoveddør på bakkeplan.
  • Tidsvinduene varierer basert på leveranseadresse.
  • Normal leveringstid 3-5 virkedager.
  • Pakkene spores på postnord.no

Kunder på Svalbard 

Posten har innført et eget gebyr på pakker som sendes til Svalbard. Av denne grunn blir hver bestilling belastet med dette gebyret som f.t. er kr 160,- .

 

Angrerett og Retur til PGVG AS

  • Angrerett gjelder utelukkende ved kjøp via nettbutikken, og er gyldig til og med 14 dager etter pakken er mottatt (kjøp over kasse på Pick-Up point omfattes ikke av angrerett). 
  • Returskjema skal være sendt ferdig utfylt for at returrett skal gjøres gjeldende (se link under). Ta evt kontakt med oss om du er usikker
  • Returpakker som sendes PGVG som oppkrav blir ikke behandlet, og sendes i retur til avsender.
  • Varen skal være i den stand den ble levert.
  • Om varen var skadet ved mottak må dette varsles PGVG omgående etter mottak, og bekreftes av speditør (om skaden hadde synlige skader).
  • Returfrakt (ved godkjente reklamasjoner) dekkes av PGVG forutsatt at kvittering for frakt forelegges (sendes vapemail@pgvg.no)
  • Angrerett gjøres kun gyldig forutsatt at eventuelle forseglinger ikke er brutt.

 

  • NB! Angrerett kan ikke påberobes når:
    • Forsegling er brutt på personlige (intime) produkter (tanker, coiler, drippere, pods, ejuice, aroma, konsentrat). Gjelder også dersom personlig produkt inngår som en del av et sett.
    • Produktet ikke er i salgbar stand som ny vare.

Refusjon:

Så snart godkjennelse av returert vare foreligger vil PGVG snarest gjennomføre refusjon til den konto beløpet ble betalt fra med mindre annet er avtalt. 

 

Vennligst benytt følgende skjema for retur til oss: Returskjema

Fraktetikett finner du Her

Fyll ut skjema og send inn sammen med varen. 

Produktet du valgte er lagt i handlekurven